Para ver la versión en castellano, haz click aquí.
FIDMAG Germanes Hospitalàries Juny 2017

PREMIS

Premi “Vila Saborit”a la millor publicació de 2016 per la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental

El passat divendres 2 de juny, coincidint amb l’acte de clausura del curs acadèmic, va tenir lloc l’entrega dels premis que atorga la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental (SCPSM) de l’any 2017.

El jurat ha concedit el Premi “Vila Saborit” al millor article del 2016, a un treball de FIDMAG Germanes Hospitalàries amb la col·laboració de l'Hospital Clínic, publicat a Acta Scandinavica de Psychiatria, revista del primer decil de l’àrea de psiquiatria, titulat “Brain structural changes in schizoaffective disorder compared to schizophrenia and bipolar disorder" pels autors B. L. Amann, E. J. Canales-Rodriguez, M. Madre, J. Radua, G. Monte, S. Alonso-Lana, R. Landin-Romero, A. Moreno-Alcazar, C. M. Bonnin, S. Sarro, J. Ortiz-Gil, J. J. Gomar, N. Moro, P. Fernandez-Corcuera, J. M. Goikolea, J. Blanch, R. Salvador, E. Vieta, P. J. McKenna and E. Pomarol-Clotet.

Premi a la millor comunicació al 5é Laboratorio de Ideas CIBERSAM 2017

Els dies 1 i 2 de juny es va celebrar el 5é Laboratorio de Ideas del CIBERSAM “Clínica i investigació biomèdica”, dirigit als joves investigadors del centre amb l’objectiu de presentar les idees científiques més rellevants i creatives, pensades per resoldre qualsevol problema clínic o científic.

El treball de FIDMAG Germanes Hospitalàries en col·laboració amb l'Institut de Biologia Molecular de Barcelona, la Universidad del País Vasco i la Universitat de Barcelona, titulat “Analysis of neuroimaging and brain expression correlates of NRN1 gene in schizophrenia”, pels autors C Almodóvar, P Salgado-Pineda, LF Callado, C Gallego, B Arias, E Pomarol-Clotet, PJ McKenna, M Fatjó-Vilas, va ser una de les tres comunicacions premiades amb una bossa de viatge per assistir i presentar els seus resultats en un Foro Internacional.